top of page

Morgonfrågor, lördag



Hur mår du idag?

Idag mår jag fint, jag har sovit gott och känner mig lördagsmjuk. Lite skör i mjukheten kanske, känner mig lite hudlös, men det kan vara den tidiga timmen och att jag inte druckit kaffe ännu.



Vad känner du tacksamhet inför idag?

Idag känns frihet och valfrihet som två tunga poster. Att kunna vakna upp en lördag och ha råd, både tidsmässigt och ekonomiskt, att ge mig ut på valfria små äventyr, äta gott och skapa den typ av dag som jag önskar.


Vad ser du fram emot idag?

Att förhoppningsvis åka på ett litet äventyr, ta det lugnt och umgås med goda vänner.


Hur känns kroppen idag?

Ganska snäll och mjuk faktiskt. Jag har en bit att gå innan jag är tillbaka där jag var innan ryggskottet, men jag känner att jag knappar in och kommer ifatt.


Vad vill du fokusera på idag?

Idag får fokus ligga på att njuta och slappna av. Inte låta besvikelser eller stress påverka utan åka med i händelseförloppet och acceptera dagens svängningar.


Vad har du för budskap till dig själv?

Var snäll idag, på alla sätt, mot dig själv och andra.


bottom of page